Mural Patryka Hardzieja w siedzibie Autopay

11.01.2024
Udostępnij:

W sopockim Domu Zdrojowym w biurze spółki Autopay, jednej z największych firm technologicznych w Polsce, powstał mural stworzony przez zespół Patryka Hardzieja, międzynarodowego ilustratora i projektanta grafik.

W ubiegłym roku spółka Autopay przeszła ważny w rozwoju firmy rebranding. Misją marki jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności oraz znoszenie barier stojących na drodze realizacji planów klientów. Dzięki automatyzacji i zastosowaniu technologii, marka chce zapewnić bardziej egalitarny i przyjazny dostęp do różnego rodzaju usług.


W ramach współpracy Autopay z Hardziej Studio powstał mural mający zilustrować misję marki w siedzibie głównej firmy. - Chcieliśmy, by ważne dla nas hasła znalazły się w widocznym miejscu naszego biura. Bliskość morza, technologia, usuwanie barier i ludzie - wszystkie te elementy znajdziemy na muralu, który można podziwiać w naszej siedzibie. Współpraca z Hardziej Studio była najlepszym wyborem - mówi Agnieszka Fabianowicz Brand Manager z Autopay.


Hardziej Studio zajmuje się między innymi projektowaniem ilustracji oraz grafiki użytkowej. Jego założycielem jest Patryk Hardziej, ilustrator, projektant, grafik i researcher, a także wykładowca gdańskiej ASP oraz założyciel kursów Sztuka Projektowania i Fundacji Karola Śliwki.


- Głównymi założeniami było wejście w świat Autopay i pokazanie z jednej strony elementów związanych z technologią, a z drugiej reprezentujących codzienne życie i aktywność ludzi. Ten element ludzki był dla mnie bardzo ważny. Najpiękniejszym obrazem w tej przestrzeni jest widok na sopockie molo - nie chciałem konkurować z nim wizualnie, dlatego postanowiłem użyć prostych symboli, które tworzą niejako dekorację przestrzeni i dają wybrzmieć otoczeniu – mówi Patryk Hardziej, autor projektu oraz założyciel Hardziej Studio.


Jak powstawał mural można zobaczyć na filmie: Autopay - malowanie muralu!


Zdjęcia muralu do pobrania: Zdjęcie nr 1, Zdjęcie nr 2, Zdjęcie nr 3


Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej