Cloud Services wraca pod skrzydła Autopay

#Autopay #spółka IT #Autopay Services

14.02.2024
Udostępnij:

Spółka Cloud Services z początkiem 2024 oferuje swoje kompleksowe rozwiązania IT pod nową marką Autopay Services. Decyzja o zmianach wynika z naturalnego rozwoju firmy oraz całej grupy Autopay, z której spółka się wywodzi.

W 2023 firma Autopay przeszła proces rebrandingu, w efekcie czego pod marką parasolową Autopay znalazły się wszystkie dotychczasowe spółki grupy: Autopay SA (dawniej Blue Media), Autopay Mobility (operator aplikacji Autopay) i niemiecka Autopay GmbH. Od lutego pod marką Autopay Services zaczęła działać także spółka Cloud Services.

- Rozwój spółki pod marką Autopay Services jest naturalnym krokiem i efektem naszych wcześniejszych działań. Dzięki temu grupa Autopay może proponować partnerom i klientom jeszcze bardziej kompleksowe i komplementarne rozwiązania - mówi Andrzej Antoń, CEO i jeden ze współzałożycieli Autopay.

- Widzimy dużą synergię produktową - wiele usług i produktów Autopay doskonale wkomponowuje się w ofertę Autopay Services. Dzięki temu powstaną nowe możliwości dla podmiotów i osób zainteresowanych naszą ofertąpodkreśla Janusz Dudziński, członek zarządu Autopay Services.

Autopay Services (dawniej Cloud Services) to istniejąca od 2009 r. spółka IT realizująca kompleksowe projekty IT dla podmiotów głównie z branży finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej.

Firma od lat tworzy także autorskie produkty, takie jak platforma do digitalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta czy sieć afiliacyjną wspierającą akcje reklamowe w kanale cyfrowym. Od 2022 r. spółka oferuje rozwiązania marketing automation również dla sektora ecommerce. Z jej produktów i usług korzystają takie podmioty jak PKO Bank Polski, Credit Agricole, Alior Bank, Ikano Bank, Saltus Ubezpieczenia, STU Ergo Hestia, Energa czy Bank of Africa.

Logotyp Autopay można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej