12 Marca
2009
powrót

eurobank - ubezpieczenie przez internet

eurobank uruchomił market ubezpieczeniowy – www.ubezpieczenia.eurobank.pl umożliwiający porównanie ofert oraz zakup polisy w trybie online, bez wychodzenia z domu.

- Nasza oferta skierowana jest do wszystkich osób, które są zainteresowane szybkim i komfortowym zakupem ubezpieczenia. - mówi Cezary Działowski, Project Manager w Euro Bank SA, odpowiedzialny za serwis.

Atutem korzystania z marketu ubezpieczeniowego eurobanku jest funkcjonalność pozwalająca na porównanie ofert kilku towarzystw, co w tradycyjnym modelu zakupu polisy nie jest możliwe. Oprócz porównywarki dodatkowo można skorzystać z rekomendacji systemowej polegającej na ocenie wpisanych we wniosku kryteriów i wskazaniu najbardziej optymalnej ochrony. Ważnym elementem oferty są także konkurencyjne ceny oraz wygodne i bezpieczne formy ePłatności.

Wyboru ochrony ubezpieczeniowej można dokonać z wachlarza aż 21 pakietów przygotowanych przez liczące się na rynku polskim towarzystwa ubezpieczeniowe: SIGNAL IDUNA Polska TU SA, UNIQA TU SA, TU INTER POLSKA SA, Concordia Polska TUW oraz TU EUROPA SA.

Obecnie w ofercie marketu dostępne są ubezpieczenia nieruchomości i turystyczne. Są one objęte promocyjnymi cenami, dodatkowo przez jeden miesiąc od startu TU Concordia udziela rabatu w wysokości 15 procent dla osób, które zakupią ubezpieczenie nieruchomości Concordia Plus.
Planujemy stałe poszerzanie oferty. W najbliższym czasie pojawią się kolejne rodzaje ubezpieczeń, w tym m.in. komunikacyjne OC, AC, NNW – dodaje Cezary Działowski.

Zakup ubezpieczenia jest bardzo prosty. Wystarczy wypełnienie jednostronicowego wniosku na stronie www.ubezpieczenia.eurobank.pl, wybór wariantu ochrony z zestawienia ofert i uzupełnienie danych osobowych oraz opłacenie składki via internet. Następnie klient na wskazany adres e-mail otrzymuje polisę wraz z powiadomieniem SMS-owym, zawierającym dodatkowo kontakt do centrum pomocy, który może być przydatny w przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem.

Serwis został przygotowany we współpracy z niezależnym multiagentem ubezpieczeniowym Blue Media S.A, który realizuje także wdrożenie oraz prowadzi obsługę marketu od strony technologicznej.