30 Października
2012
powrót

Nordea Bank - nowa odsłona serwisu

Nordea Bank Polska w ramach współpracy technologicznej z Blue Services przygotowała nową odsłonę serwisu internetowego www.nordea.pl.

Odświeżenie serwisu było częścią globalnej polityki banku dotyczącej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, nie oznacza to jednak, że jedyna zauważalna zmiana dotyczy elementów graficznych. Oprócz zmian wizualnych, przebudowie uległa struktura informacji oraz sposób prezentacji oferty. Dzięki czemu użytkownicy z różnych grup docelowych, zyskali intuicyjny dostęp do najważniejszych dla nich informacji, poprzez wyeksponowanie kluczowych produktów i najciekawszych narzędzi. Jeżeli połączymy to z ułatwionym dostępem do kontaktu z Bankiem i interaktywną mapą oddziałów i bankomatów, otrzymujemy serwis stawiający na maksymalizację pozytywnych doświadczeń użytkownika, co pokazuje jak istotna w  dzisiejszych czasach jest opinia  Klienta. Dodatkowym udogodnieniem jest zaznaczenie wszelkich porad umieszczonych na serwisie kolorem zielonym, co pozwala w szybki sposób na odnalezienie poszukiwanych informacji. a wykorzystanie wyróżnionych buttonów call2action umożliwia szybki kontakt w oczekiwanym temacie. Z każdej strony z ofertą produktu użytkownik ma możliwość pozostawienia swoich danych w celu uzyskania kontaktu z bankiem.

Powyższe przykłady w  doskonały sposób obrazują, jak istotna jest opinia użytkownika. Blue Services w celu wsparcia banku w komunikowaniu  Klientom nadchodzących zmian, jeszcze przed oficjalnym startem nowej wersji serwisu, przygotował specjalną nakładkę, będącą wizualizacją nowej strony. Dzięki temu każdy mógł się na nie przygotować, jak również wyrobić opinię, którą po starcie serwisu będzie mógł się podzielić w celu jego dalszej optymalizacji.. Bank Nordea stawiając na użyteczność planuje przeprowadzenie badań powdrożeniowych, których efekty będą stanowić podstawę do rozwoju i stałego ulepszania nowego serwisu.

Blue Services opowiadało również za wprowadzenie modyfikacji do wykorzystywanej przez bank platformy CMS, tak by narzędzie sprostało oczekiwaniom  administratorów  serwisu i ułatwiało jego codzienną aktualizację.