"Łączy nas piłka" − innowacyjna multiplatforma dla środowiska piłkarskiego w Polsce

#Łączy nas piłka #Polski Związek Piłki Nożnej #serwis internetowy

14.10.2014
Udostępnij:

W środę 8 października 2014 r. zakończyliśmy pierwszy etap projektu realizowanego dla Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Informacje na temat tego wdrożenia prezentuje Federacja oraz Partner tego przedsięwzięcia, Alior Bank:
www.pzpn.pl
www.aliorbank.pl

Przedsięwzięcie, z którego już teraz mogą korzystać pasjonaci futbolu rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku. Pierwsza faza obejmowała wdrożenie portalu laczynaspilka.pl, integrację z Extranet’em (bazą danych Związku), systemu zarządzania treścią (CMS) oraz sklepu internetowego z bramką płatności. Warto podkreślić, że wszelkie implementowane komponenty platformy są dostarczane przez Spółki Grupy Blue Media.

W kolejnych etapach projektu uruchomimy kolejne moduły: system sprzedaży biletów on-line wraz z obsługą płatności, system obsługi kart Global Fan Card (Kart Kibica wdrożonych przez PZPN z Alior Bankiem), program lojalnościowy, system CRM, który będzie wspierał PZPN w zarządzaniu relacjami z Kibicami, Zawodnikami, Sędziami i działaczami PZPN oraz aplikację mobilną zintegrowaną z multiplatformą „Łączy nas Piłka”. Wdrożenie ostatniego komponentu planowane jest na kwiecień 2015 roku.

Poza aspektem biznesowym całego przedsięwzięcia wartym podkreślenia jest jego aspekt technologiczny oraz metodyka wdrożenia. Projekt jest realizowany zwinną metodyką wytwarzania (SCRUM), dzięki której możliwe jest m.in. elastyczne reagowanie na potrzeby zmian w projekcie. Do budowy rozwiązania, w którym zapewniony został wysoki poziom bezpieczeństwa danych przy jednoczesnym optymalnym sposobie zarządzania nimi, a także zapewnieniu bardzo wysokiej dostępności serwisu dla użytkowników, wykorzystaliśmy siedem różnych technologii zintegrowanych w jedno spójne środowisko z dotychczasową infrastrukturą informatyczną PZPN.

Kontrakt z polską Federacją Piłkarską obejmuje nie tylko proces wdrożenia projektu, ale również utrzymanie i rozwój multiplatformy. Ponadto podpisane porozumienie gwarantuje PZPN kompleksową obsługę płatności oraz wsparcie w budowie Programu Partnerskiego, który ma oferować polskim Kibicom piłki nożnej wyjątkowe warunki zakupu produktów i usług, zarówno od podmiotów z bezpośredniego otoczenia biznesowego PZPN jak i tych firm, które będą chciały do Programu dołączyć.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej