Płatności Online Blue Media ułatwiają zakup biletów na mecze reprezentacji Polski

#płatności online #bilety online

23.01.2023
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”. System oparty jest na rozwiązaniu Płatności Online Blue Media.

Od marca 2018 r. kibice polskiej reprezentacji piłkarskiej mogą kupować bilety na mecze reprezentacji Polski bezpośrednio na oficjalnym serwisie Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) – www.laczynaspilka.pl.

Dzięki systemowi Płatności Online Blue Media, zakup biletów na mecze można dokonywać poprzez płatności online (np. mTransfer, Przelew24 Banku BZWBK czy „płacę z iPKO”), kartą płatniczą lub BLIK-iem.

System płatności dostępny w serwisie „Łączy nas piłka” ogranicza w czasie ważność transakcji, dzięki czemu unika się sytuacji, kiedy kibic rezerwuje miejsce, ale zwleka z finalizacją płatności, tym samym blokując zakup innej osobie. Co więcej, dzięki automatycznemu generowaniu linku do płatności, kibic ma pewność, że jeśli przypadkowo zamknie stronę lub jego sesja wygaśnie, ma jeszcze możliwość dokonania płatności poprzez link w mailu.

Płatności Online Blue Media to bardzo wydajny system płatności online, który jest w stanie obsłużyć kilka tysięcy zapytań na sekundę. Ma to ogromne znaczenie w tych momentach, kiedy bardzo duża liczba osób chce jednocześnie kupić bilety – wyjaśnia Dawid Adamczyk z Blue Media.

Wkrótce uruchomione zostaną również płatności OneClick, które pozwolą kibicom na wygodne dodanie karty płatniczej i szybki zakup kolejnych biletów z poziomu: telefonu, maila czy SMS-a.

System do sprzedaży biletów to kolejny element platformy internetowej „Łączy nas piłka”, rozwijanej od 2014 r. przez Blue Services, firmę z grupy Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej