200 mln natychmiastowo

#BlueCash #SPBC

11.10.2015
Udostępnij:

Rekordowy trzeci kwartał w SPBC

12 PAŹDZIERNIKA 2015 Trzeci kwartał br. był rekordowy dla Systemu Płatności BlueCash pod każdym względem. We wrześniu pękła bariera 200 tys. przelewów zrealizowanych w jednym miesiącu oraz 200 mln złotych ich łącznej wartości. Cały kwartał zamknął się łączną kwotą zrealizowanych przelewów bliską 535 mln złotych.

We wrześniu klienci banków zrealizowali rekordową liczbę przelewów natychmiastowych. Za pośrednictwem Systemu Płatności BlueCash, którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media, wykonali ich dokładnie 210 271. Rekordowa była też suma ich wartości – blisko 211 mln złotych, oraz średnia wartość jednej transakcji, która przekroczyła 1000 złotych.

Trzeci kwartał 2015 roku był kolejnym kwartałem wzrostu SPBC. Całkowity obrót, a więc suma wartości wszystkich przelewów, wyniósł 535 mln złotych. To o 15% więcej w porównaniu do kwartału poprzedzającego oraz o 70% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2014. Na tę kwotę złożyło się łącznie 576 tys. transakcji. W drugim kwartale było ich nieco ponad 542 tys., natomiast w analogicznym okresie ubiegłego roku – „jedynie” 406 tys.

- Po tradycyjnie spokojniejszym sierpniu, wrzesień wręcz zaskoczył nas dynamicznym wzrostem zarówno liczby transakcji, jak i ich wartości. – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media, operatora Systemu Płatności BlueCash – Do wzrostu tradycyjnie obserwowanego po wakacjach, oraz wynikającego ze stale rosnącej popularności przelewów natychmiastowych, dołożył się efekt dołączenia do Systemu nowego członka – BZ WBK, który postanowił poszerzyć swoją ofertę przelewów natychmiastowych o nasze rozwiązanie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej