Sebastian Ptak dołączył do zarządu Blue Media

#Blue Media #Sebastian Ptak #BlueCash

04.11.2013
Udostępnij:

Do zarządu Blue Media dołączył Sebastian Ptak, dotychczasowy dyrektor zarządzający spółki. Będzie odpowiedzialny w szczególności za dalszy rozwój Systemu płatności BlueCash oraz obszar bezpieczeństwa.

Sebastian Ptak jest absolwentem wydziału prawa Uniwersytetu Gdańskiego. Studia ukończył z I lokatą, a w trakcie nauki był stypendystą Ministra Edukacji Narodowej. W Blue Media pracuje od 2004 roku. Najpierw wykonywał obowiązki głównego prawnika, następnie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego, a od 2011 r. dodatkowo funkcję prokurenta. W czasie swojej pracy był bezpośrednio odpowiedzialny za szereg projektów realizowanych przez Blue Media, m.in. za System płatności BlueCash, market ubezpieczeń Inseco.pl czy elektroniczną prezentację i płacenie rachunków (EBPP).

Oprócz pracy związanej z rozwojem biznesu Sebastian Ptak dodatkowo nadzoruje obszar bezpieczeństwa w Blue Media. Jest też odpowiedzialny za wdrożenie i funkcjonowanie w spółce Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001. Ma doświadczenie z zakresu przeprowadzania audytów bezpieczeństwa (w tym posiada certyfikat audytora wewnętrznego), zarządzania ciągłością działania (BCM) oraz analizy ryzyka.

Sebastian Ptak jest członkiem Prezydium Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich, a w latach 2010 - 2013 zasiadał na stanowisku wiceprzewodniczącego Prezydium FTB. W 2010 r. został odznaczony przez Prezesa ZBP "Odznaką honorową ZBP", a rok wcześniej otrzymał tytuł Ambasadora Gospodarki Elektronicznej. W 2007 r. tygodnik Newsweek wyróżnił go za całokształt osiągnięć tytułem Keep Walking Award.

W zarządzie Blue Media zasiadają obecnie: Andrzej Antoń, Konrad Kucharski oraz Sebastian Ptak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej