Pl En De Fr Es

Portal
Credit Agricole

Zakres wdrożenia

Wdrożyliśmy serwis internetowy, którego celem biznesowym było podwyższenie współczynnika konwersji w zakresie sprzedaży produktów online oraz zwiększenie skuteczności pozyskiwania klientów za jego pośrednictwem.

Celem dodatkowym nowego portalu była budowa wizerunku marki. W trakcie prac nad serwisem dokonaliśmy integracji nowego portalu z systemami Banku. Oprócz prac wdrożeniowych odpowiadaliśmy za przeprowadzenie szeregu testów bezpieczeństwa, testów funkcjonalnych i wydajnościowych, które poprzedziły produkcyjne uruchomienie serwisu.

Zapewniliśmy:

Lepszą dostępność oferty Banku przyczyniającą się do wzrostu sprzedaży

Dostępność strony Banku również na urządzeniach mobilnych (RWD)

Zaawansowane funkcjonalności ułatwiające zarządzanie serwisem

Zyskaliśmy zadowolonego klienta

"Zdajemy sobie sprawę, że dobra architektura informacji i ładny layout dzisiaj już nie wystarczą. Tylko kompletna i perswazyjna treść może wyróżnić nas od konkurencji"

Piotr Jeske, starszy specjalista e-commerce.

Poszukujesz partnera?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI​