Pl En De Fr Es

Social Scoring

Credit Agricole

Zakres wdrożenia:


Wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie pilotażowego systemu informatycznego do realizacji Social Scoringu klientów Banku zainteresowanych kredytem gotówkowym. Współpraca objęła kompleksowe prace projektowe, development wraz z wykorzystaniem technologii Big Data, oraz późniejsze utrzymanie platformy.

Social scoring to unikalne rozwiązanie, które realizuje nowe podejście do weryfikacji wiarygodności klienta banku na podstawie informacji dostępnych w serwisach społecznościowych oraz danych behawioralnych klientów, czyli analizy zachowań klienta na stronach sprzedażowych, weryfikacyjnych, a nawet sposobu formatowania danych. Na tej podstawie i na podstawie analizy Big Data system automatycznie opracowuje wynik wiarygodności dla danego klienta, znacznie przyspieszając proces przyznawania kredytów.


Zapewniliśmy:

Wykorzystanie technologii Big Data

Uniwersalność rozwiązania pozwalająca na jego wielokrotne wykorzystanie bez skomplikowanej konfiguracji zmian w ofercie przez pracowników Banku

Ogromna przepustowość
przyjmowanych i udostępnianych danych

Zyskaliśmy zadowolonego klienta

Poszukujesz partnera?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI