Pl En De Fr Es

Multikanałowa platforma sprzedaży produktów ubezpieczeniowych

Coraz bardziej wymagający rynek sprzedaży produktów ubezpieczeniowych sprawia, że Towarzystwa ubezpieczeniowe potrzebują dopasowanych narzędzi umożliwiających zwinne tworzenie ofert i poszukiwanie klienta w aktywny sposób. Odpowiedzią na tę potrzebę jest oferowana przez nas platforma wsparcia procesu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w kanałach własnych, zewnętrznych oraz on-line.

Wdrażane przez nas rozwiązanie to kompleksowy zestaw narzędzi do sprzedaży i obsługi sprzedaży ubezpieczeń w wielu kanałach. Dzięki modułowi DIRECT Towarzystwa mogą oferować i obsłużyć kompletny proces sprzedaży swoich produktów online. Możliwość prostej integracji z systemami wewnętrznymi ubezpieczycieli sprawia, żewszystkie kanały dotarcia do klienta znajdują się w jednym miejscu, co skutecznie usprawnia sprzedaż.

Rozwiązanie, poza automatyzacją ścieżek sprzedaży, oferuje szereg funkcji dodatkowych, wspierających proces sprzedaży: moduł rozliczeń, miniCRM, program partnerski dla Agentów, moduł e-learningowy.

Zapewniamy:

  • wysokie bezpieczeństwo
  • wsparcie w procesie konfiguracji platformy oraz integracji z systemami Towarzystwa Ubezpieczeniowego
  • prace związane z projektowaniem i automatyzacją ścieżek sprzedaży
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych: Technologia Responsive Web Design (RWD)

Multikanałowa platforma sprzedaży produktów ubezpieczeniowych może być z powodzeniem wdrażana jako narzędzie wsparcia również dla Multiagencji Ubezpieczeniowych oraz do obsługi procesu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w Bankach (bancassurance, platforma zgodna z wytycznymi Rekomendacji U).

Co zyskuje Towarzystwo:

  • Zintegrowanie wszystkich procesów sprzedażowych i kanałów sprzedaży w jednym narzędziu
  • Wzrost efektywności procesu sprzedaży i poprawa ergonomii pracy sieci sprzedaży
  • Możliwość uruchomienia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych całkowicie on-line
  • Możliwość szybkiej integracji z własnymi systemami sprzedażowymi

Zobacz przykładowe wdrożenie »