13 Lipca
2007
powrót

Skokowy wzrost popularności zakupów online

Markety bankowe prowadzące sprzedaż przez Internet cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów.

Pierwszy market bankowy został wdrożony przez Blue Media pod koniec ubiegłego roku. Do teraz funkcjonują dwa, a kolejne znajdują się już w końcowej fazie realizacji.

O wspomnianej popularności dokonywania zakupów przez Internet świadczą ostatnie dane płynące z analiz sprzedaży prowadzonej przez markety. Ilość dostępnych w ofercie artykułów wzrosła od startu pierwszego marketu niemal pięciokrotnie.

Szeroka gama asortymentowa, która jest sukcesywnie rozbudowywana, zaprezentowana jest w kilkunastu kategoriach i podkategoriach. Oferta marketu oparta została na markowych i oryginalnych, a zarazem unikalnych produktach czołowych producentów i dystrybutorów.

Największym zainteresowaniem cieszą się m.in. perfumy, telefony oraz unikalne gadżety. Natomiast podczas świąt okolicznościowych wysoką sprzedaż realizują sprzedawcy kwiatów, które dostarczane są w dowolne miejsce w kraju.

Prawdziwym marketowym hitem są regularnie organizowane producenckie promocje na poszczególne produkty.

Ilość przeprowadzonych transakcji na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy podwoiła się. Niewątpliwym atutem dokonywania zakupów w markecie jest darmowa dostawa, w bardzo dużym procencie realizowana przesyłkami kurierskimi oraz bezpieczeństwo gwarantowane przez system transakcyjny.

Plany na przyszłość to dalsza rozbudowa oferty pod kątem wprowadzania nietypowych, aczkolwiek poszukiwanych produktów, m.in. z branży finansowej.

Zapraszamy do zapoznania się z przykładową ofertą jednego z funkcjonujących już marketów bankowych pod adresem http://premiumshop24.bzwbk.pl